tiistai 4. syyskuuta 2012

4 (työ)päivää

Neljä päivää on kisareisuun alkuun ja mikä hauska sattuma, minulla on myös neljä työpäivää enää ennen lomani alkua :) Mulla siis alkaa KESÄLOMA :D Olen kyllä tuolla töissä sen verran aikaa viettänyt kesän aikana, että olen enemmän kuin ansainnut sen reilun viikon loman! Työpaikan vaihdon takiahan sen pidempää lomaa ei minulla tänä vuonna olekaan. Mutta uskon että tuokin on enemmän kuin parasta mikä voi olla!

Tällä hetkellä kroppa lähti hyvin rullamaan, mutta kunnosta ei ihan vielä saa mitään selvää kuva. Olen päättänyt etten mieti turhia ja mennään päivä kerrallaan. Kyllä sen viimeistään viikonloppuna näkee miten kroppa lähtee toimimaan! Mieli korkealla, mutta sellaisella realistisella tavalla :)

Treenit onkin satujumppailua joten ei niistä sen enempää. Työpäivät ovat edelleen tälläkin viikolla pitkät ja raskaat joka näkyy nesteisyydessä. Olen koittanut saada lepoa ja se uni on kyllä maistunutkin paremmin kuin hyvin. Jopa niin hyvin että maanantaina oli nukkunut totaalisen pommin. No, tällä viikolla onneksi ei ole enää kuin ke-to töitä joten pääse sitten lepuuttaman noita jalkoja enemmänkin pe-la aikana.

Tästä jatketaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti