keskiviikko 9. helmikuuta 2011

Minustako hitsaaja


Viime viikolla sekä tällä viikolla olen käynyt toisella salilla treenamassa. Viime viikko oli palauttava ja hyödynsin siihen aika hyvin ryhmäliikuntatunteja. Kävin viikon aikana kolmessa spinning tunnilla sekä kahvakuula tuntia kokeilin kerran, mikä oli sen perusteella todella hyvä. Tosin maastaveto 12kilon kahvakuulalla saattoi olla jo liiankin turhaa ;-) Mutta heti kun aikataulun sopii menen uudelleen. Spinningista olenkin tykännyt aina.
Tuon ohella olen tehnyt yhden reilun puolen tunnin "lenkin" krossarilla, jonka jälkeen kolmen liikkeen super-sarjan olkapäille. Lauantaille mahtui myös yks punttikuntopiiri, johon olin saanut kaverin houkuteltua mukaan, joten sitä olikin paljon hauskempaa tehdä :)

Se oli kevyt viikko. Tän ekan kovan viikkon olen aloittanut maanantaina aamuna spinning tunnilla eli aamuaerobisena sen laskin. Eilen tiistaina oli yläkroppa treeniä ja meni todella hyvin, vaikka en ihan heti löytänyt just oikeat laitteet täydellistä suoritusta varten. Hyvä treeni!

Illalla töiden jälkeen kävin harjoittamassa hitsausta, johon sain opetuksen ehkä (mun)maailman parhaalta opettajalta! Olin innoissani ja toivon että saan joskus toistekin hitsata. Kuvasta näkee hyvin mun ensimäiset kokeilut viivojen sekä tietty oman nimen muodossa :)

Nyt mä meen treena! Palataan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti