keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Keskiviikko

Olen viikonloppuna treenannut niin kuin kirjoittelinkin. Tein rintaa- olkatreenin ja sitten vielä selkä-takareisi treenin! Kyllä oli lauantai iltana salilta pois kävellessä olo kuin jyrän alle olis jäänyt :) Tuntui hyvin että aivan jokaikinen lihasryhmä oli viikon aikana saanut rasitusta! Olikin siis aikaa palkita itseensä levolla ja mikä sen mukavampaa kuin aloittaa kevyesti naureskelemalla Putouksen voimin :) Siinä se lauantai oli.
Sunnuntai oli lihashuolto päivä ja maanantaina olikin lepoa, sillä todella pitkää työpäivä sekä uuden ruokavalion sisään. Luulen että siinä oli tarpeeksi rasitusta kropalle :)

Eilen kävin treenamassa selän sekä rinnan tein kulmasoutua, pulloveria, alataljaa ja vinopenkkiä sekä ristikkäistaljaa, lopuksi vatsat. Olen nyt koittanut aina kun on suunniteltu tehdä vatsat eikä jättä ne tekemättä ja lähteä salilta siinä uskossa että kyllä mä voin ne tehdä kotonakin, totuus on etten ole tehnyt ikinä vatsoja kotona! Eli se on huijausta kun ajattelen niin ja olen parantanut tapani! Tällä tavalla jatkankin!

Kuvassa yksi mun päivän ruoista. Siinä puuroa, rahkaa, marjoja, lesitiiniä, kasviksia sekä vitskuja. Kuljetuksen jälkeen ei ehkä näytä kovin herkulta, mutta herkkua se on :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti