maanantai 6. elokuuta 2012

You´re so skinny EAT something!

henkilö mulle: "Oh my god You´re so skinny!"
Minä: "I´m not skinny!"
Henkilö: "Yes you are!!! You must to stop this that you are doing, because you really too skinny enought!"
Minä: "I know but..."
Henkilö: "You can sometimes eat something and enjoy your life!"
Minä: "Yes but I´m not skinny and I really enjoy my life!!! :D"
Henkilö: "Woman CAN have some curves, belive me!"
Minä: "Yes I know and I have too, but I have my fitness competition on september so thats why I´m look like this at that moment!!!"
Henkilö: "Oh my god! Ok!"
Sami Kontto



Vähän tän suuntaista hauska keksustelua käytiin viime viikolla erään henkilön kanssa, joka oli jostakin syystä saanut päähänsä että olisin anorektikko joka luule olevansa läski :D
Onneksi pienen keskustelun jälkeen asia selvisi ja henkilö sai yöunensa takaisin!

Mutta tänäänhän mä syönkin! Tankkausta kehiin :) Olen aamulenkillä kyllä itkenyt: ilosta, kiittolliseuudesta ja tästä koko elämästä! Siis ihan positiiviisessa mielessä! Ylipositiiviset (jopa minulle vieraat) tunteet yks kaks valtasi mun mielen. Teki NIIN mieli huutaa koko maailmalle että hei mä olen onnellinen! Aurinko paistoi, jalka oli kevyt ja usko tähän projektiin HYVÄ! Tietoisuus siitä että kotona odottaa  iiiso kaurapuuro lautanen NAMIA!!!

Eilenhän olimme ihanan Piian kanssa liiton kilpailuihin valmistautuvien leirillä Espoon Yammersta Movessa. Matka meni mukavasti höpötellessä mukavia ja leirilläkin teoria osuudella kun meinasin nukahtaa Piian lähellä olo ei tehnyt siitä ihan liian kiusallista (keskittyminen ja paikalla istuminen pidemmän hetken vaivuttaa minut jonkinnäköisen kooma-tilaan) Päivä oli antanut minulle paljon ja uskon että hyvin motivoi eteenpäin näille viimeiselle viidelle viikolle! Kuntokin on ihan jees ajankohtaa nähden, mutta kiritsellään vielä jotta saadaan parasta mahdollista tällä kertaa lavalle! Sain kuitenkin hyvää palautetta sekä kävelystä että asennoista eli suunta alkaa olemaan aika oikea! Mä teen kaikkeni onnistuakseen ja tämä tankkaus aivan varamasti vie kunnonkin pykälän eteenpäin! Jees :D

Nyt syömään! NAM :D
P.S En malttaa odottaa nähdä ja kokea tulevien treenien älyttömät pumpit!! Katsotaan saanko iso-T:n, pikku-T:n vai äSsän houkuteltua mukaan jotta saadaan hyviä treenikuviakin :)

P.P.S Viimeisenä muttei vähäisenä kiitän lukijoita joita tuli muutama lisää! Tervetuloa ja viihtykää seurassani :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti