sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Hieno sunnuntai päivä!

Virta siis on riittänyt ihan hyvin koko päiväksi :)

Mutta mitä olenkaan päivän aikana tehnyt?! Hmm, ei mitään! Hihi, onhan aamulenkki tehty, käpälätreeni tehty ja kaupoissa mun ihanaisten tyttöjen kanssa käyty! (Tytöt=äityliini sekä sisko) Monesti oikeasti olen nyt miettinyt mitä olisin ilman niitä, ne kun pelastaa aina olipa tilanne mikä hyvänsä. Saa myös rehellistä palautettakin vain niiltä taholta jos olen tehnyt jotakin enemmän tai vähemmän väärin! Ihana tietää että ainakin yksi ihminen sano rehellisesti palautetta!

Muutenkin tajusin että moni niin sanottu kaveri on suodattautunut pois tän projektin aikana, jotkut eivät vaan ole ymmärtäneet ettei kaikkeen riitä aika näkemiseen ja jotkut taas ovat vaan hävinneet taivaan tuuliin. Toteaan kuitenkin että se määrä ei tosiaan ratkaise vaan LAATU! Mulla on tällä hetkellä parhaimmat ihmiset ikinä ympärillä ja vaikeana hetkinä (mitä on tässä matkan varrella ollu muutama) tietää että puhelimen päästä löytyy kannustusta ja helpotusta :D Kiitoksia IHANAT <3

Äitille olen muutenkin erikoisen kiitollinen, ensinnäkin pelkkä mun olemassaolo tässä hassussa maailamassa on vain hänen ansiosta (mikä ei lienen ole salaisuus kenellekkään ;)) Hän on jaksanut 28 vuotta kaikkia mun oikkuja ja auttanut mua monissa myös todella pahoissa tilanteissa! Ja voin nyt kertoa julkisesti, että olen joskus ollut todella huono tytär, sen tajuaa tietenkin vasta nyt ja sen huonouden astenkin tiedostaa vasta nyt kun aikaa on mennyt eteenpäin. Omista tunteista pitää vaan muista kertoa äidille useimmin ja kiittää sekä viettää enemmän yhteistä aikaa!!! Hän on muuten tulossa junalla lauantai aamulla Helsinkiin katsomaan kisoja ja lähtee illalla pois, siis aivan mahtava homma! Sydämeni rupesi hakkaamaan todella luja kun kuulin mitä hän on suunnitellut. Olen aivan täpinöissä!!!

Nyt on taas aika sen verran että iltapala nassuun ja voikin alkaa miettiä nukkumaan menoa!

Huomenna se on taas kisaviikon alku!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti