maanantai 18. lokakuuta 2010

Elossa ollaan!!!

Kisoista on nyt mennyt reilu viikko ja olo sekä mieli on vaihdellut aika paljon. Kuuluu aisaan tietty :) Onneksi olin tähänkin valmistautunut henkisesti (kiitos siitä Jonnan blogin kirjoituksille)

Eli pidin tarkoituksella hiljaista eloa tän blogin saralla, sekä myös muutenkin otin irti kaikesta ruokavaliosta treenistä sun muusta. Töissä olen käynyt, pohtinut paljon asioita, kuunnellut kehoa ja treenanut sekä syönyt sen mukaan miltä on tuntunut.

Nyt on maanantai ja aloitin tarkemman ruokavalion sekä treenin. Paino on tietenkin koholla viime viikonlopusta, mutta sekin on täysin ymmärettävä eikä sillä NYT olekkaan mitään merkitystä. Sitä vaan on tottunut käymään vaalla pari kertaa viikossa sekä maantai on vakio aamupaino tsekkauspäivä ollut nyt ainakin viimeisen puolen vuoden ajan, joten ei kai se ihan heti voi poiskaan jättä :)

No nyt en ehdi pidempää tarinaa taaskaan kirjoitella, mutta aamulenkillä on tänään käyty ja salille sitten illalla. JEE!

Kirjoittelen sitten ajan mukaan tänne tarkempi fiiliksista kisoista sekä tuloksista.

Tiivistettynä kuitenkin nyt:
  • Olen täysin tyytyväinen projektiin
  • elopaino väheni noin 18 kilolla
  • rasvaprosentti tuli alas 12 % yksiköllä
  • Tulokaskisassa Oulussa olin 7:s
  • Normaali sarjassa Lappeenrannassa olin 5:s
  • SM-kisassa olinkin sijalla 13 (josta olen erittäin onnellinen, sillä oli tosiaan erittäin kovat mimmin koko sarja täynnä!)

2 kommenttia:

  1. Hienosti selvisit kisaputkesta ja kauniilta näytit lavalla! Nauti kunnolla offista :) -Outi-

    VastaaPoista
  2. Tosiaankin olen selvinnyt :D Kyllä loppumatka oli suhteellisen rankka jo siinä kehossa elättäväksi, mutta hienot kokemukset sekä muistot on minulle jäänyt!

    Kiitos Outi, nautin kovasti lavalla olosta kuin myöskin kaurapuurosta nyt kun sitä saa :P

    -Irina

    VastaaPoista