tiistai 24. huhtikuuta 2012

Treeniviikon korkkaus

Lauantai ilta meni teatterissa katsomassa Kuningatar K näytelmää. Oli muuten todella hyvää, yleisökin oli otettu hieman enemmän mukaan, mikä on näin aikuisiällä jopa liiankin hassua ja vieraantuntuista, mutta silti niin kiva! Kyllä siinä hetkittäin oli ihan hysteerisestikin naureskellut, välillä hauskuuden ja välillä ihan sen takia että roolit ja hahmot liipasi niin läheltä jotakin tuttua. Osittain samastuin Kristiinan kanssa. Näin jälkikäteen kun olen jo sulatellut näkemäni niin kylä tykkäsin niin näytelmästä ylipäätänsä kuin näyttelijätyöstäkin. Hyvä Lappeenrannan teatteri!



Sunnuntaina oli sitten ohjelmassa Linnoituksen kevät tapahtuma Lappeenarannan linnoituksessa ja tahtosin myöskin pitkän pitkästä ajasta käydä ortodoksi kirkkossa. Noh aamulla herätys ja nassu kohti aurinkoista keväistä ulkoilmaa. Kauniissa satama alueella käppäilin ja nautiskelin. Tuntui että ihan joka ikisellä muulla matkalla vastaantulevalla oli tuulipuku päällä. Kerrankin näinpäin että minä olin se joka ei ollut lenkillä :)

Päivä jatkoi pienellä shopailulla ja elokuvateatteri käynnillä. Voi kun minä olen ehkä tuottanut hieman pettymystä siellä! Mä nukahdin elokuvateatteriin. No joo, eipä ole eka kertaa edes! Kyllä mä täysin perillä olin kun heräsin ja tiesin mitä leffassa oli tapahtunut :) Eli ei se ihan hukkaan mennyt se reissu.

Sitten vielä olkapäitä, käsiä, vatsoja ja hölkkää salilla. En muista yhtään mitä olin tehnyt kun tein ihan mielikuvituksen mukaan. Sai aika sairaan hyvän pumpin taas! Ninkuin olenkin saanut kaikissa viime viikon treeneissa! Tärinäkoneessa seisoskelin kymmenisen minsaa loppuun kun oli jalat ihan sökönä lauanantai jalka treenin jäljiltä.
Jalat treenasin lauantaina seuraavasti:
  • Kyykky smith-laitteessa 3*12
  • askelkyykkykävely käsipainoilla 4*24 askelta
  • Reiden ojennukset 3*12
  • takareidet maaten 3*12
  • pohkeet seisten 4*12
  • vatsat pallolla
Eli tein vielä sellaisen perus jumpan ilman mitään tehokikkoja ihan suorina sarjoina vaan kaikki ja hyvällä tuntumalla! Ja että kun treeni maistuu hyvältä nyt :)

Eilen oli Kouvolan reissu ja suunnitelmat suunniteltu ja tavoitteet asetettu. Tarkoitus oli treenata puntteilla eilen Kouvolassa vaihtelun vuoksi, mutta kun mulla oli aamulla käynyt pieni vastoinkäyminen itseni kanssa en tajunut ottaa treenikassia mukaan. Joten treeni siirtyi illemmalle suoritettavaksi tutun turvallisella Sykkeellä :) Kouvolassa käväsin lounalla kaverin kanssa ja kiertelimme hieman keskustan paikkoja. Mä löysin yhden vaarallisen kauppaan sieltä. Nyt on uusi treenivaatekerta :D


Tarviitko kenties hyvää herkkua?  Raaka luomu hedelmä-pähkinä patukka on juuri sellainen, nuohan vääntäis kotonakin helposti ja nopeasti, mutta onhan siinä jokin juttu kun pitää ostaa. Olen maistanut ennestään vain tuota Spicy Lime ja se on juuru oikea mun makuun. Maustettu limellä ja ripauksella chilia. Nyt Lappeenrantaankin on avattu Vege Kauppa ja noita saa kätevästi hyllystä :P

Salille eksyin sen verran myöhään että otin vain lämpöä hyvin ja venyttelin, roikuin pää alaspäin ja tärinäkoneessa tärisin. Eli huoltoa kropalle! Tänään huollot oli kaukana kun kävin armottommalla innolla treenamassa olkapäitä ja rintaa. Tein pystypunnerrusta, raskailla painoilla. Viparit eteen, pystysoutu sekä takaolat tajlassa tein ihan suorina perussarjoina 3*12. Lopuksi vielä vipareita sivulle pudotus-pyramidi sarjaa. Todella hyvä pumppi! Rintaa tein kässäreillä peruspenkkia ja rintakoneessa samanlaiset sarjat molemmissa 3*12
Treeni oli todella hyvä ja nytkin olkapäissä tuntuu edelleen mukava paine ja polte, vaikka meni tunti treenista!

Huomenna sitten treniviikko jatkuu ja nyt tästä viikosta lähtien pyrin säännöllistämään treenin sekä rukavalion takaisin siihen missä se kuulukin olla. Nyt riittää tuo hiilaripöhötys ja pullahiirenarki ei ole enää ollenkaan mukavaa! Viikon verran sitä jaksoikin mässytellä mitä missäkin, joka paikassa mihin olin mennyt oli joku tarjoamassa jotakin. En sanonut ei vaan maisoin, nyt sanon EI mikäli minulla ei ole herkkupäivä.

Tästä on erikoisen hyvää jatkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti