tiistai 27. huhtikuuta 2010

Strategiset mitat sun muut "tarpeettomat" tiedot :D


Hello!

Viikonloppu meni mukavasti, mutta liiankin nopeasti! Se taitaa mennää aina niin kun on äärettömään hauska, eikö? Mitään erikoista en ole tehnyt, kävin töissä ja treenemassa. Mutta muu vapaa aika tulikin vietettyä parhaassa mahdollisessa seurassa <3

Nyt itse asiaan! Ajattelin että laitan nyt tänne itselleni muistiksi sekä ihmeteltäväksi tietoja mun nykyhetken koosta :D
  • pituus 163-164 ( en ole aivan varma ja tuohan riippuu muutenkin mittausajankohdasta)

  • aamupaino 68,7kg

  • ympärys rinnan alla 86 cm

  • vyötärö 83 ( siis mikä se sellainen vyötärö on?)

  • reisi 62cm

  • lantio 106 cm

  • pohje 39,7 cm

  • hauis 31,4 cm

Kaikki mitat on otettu ilman pumppia eikä edes treenipäivänä. Olen tossa moneen otteeseen miettinyt niitä aikoja kun olen ollut aivan samanpituinen ja painoa on ollut reilu 10 kiloa vähemmän, silloin olin koko ajan laihduttamassa ja pidin aivan kauheita syömättömyys "kuureja" , koko ajan olen ollut jollain tapaa tyytymätön kroppaani tai oikeastaan jumittuin koko ajajn tuijottamaan vaaka ja sen lukemat. Jokainen lisäkilo ja pienikin painonnousu oli merkki siitä että syömistä pitäisi vähentää, huh! Onneksi heräsin siitä järjettömästä unesta ennen kuin olin pistänyt kroppani aivan totaalisen sekaisin ja lukkoon!



Kuvassa Mari Kudla http://www.mikedaviesfitness.com/images/professional/mari_kudla_62.jpg

Huvittavalta tuntuu kuitenkin se että nykyään olen tyytyväinen itteensä vaikka painaisin mitä, sillä tunnen itseni terveeksi, voimakkaaksi sekä energiseksi! Tieteenkin nythän on taas hieman erilaiset ajat tulossa että kyllä sitä vaakakin taas pitää ottaa käyttöön, mutta eri fiilikset on ukana tässä projektissä!

Eilen illalla kävin vielä lenkillä kävelin reilut 1,5 tuntia ja oli kyllä taas todella vaikeata olla hölkäämättä. Alan kuitenkin tottua kävelylenkkeihin ja nyt alkaa olla niin ihanat kelit että jaksaisi kävellä pidempiäkin, aikahan on kuitenkin rajoitettu eikä nyt viitsisi aina vaan olla lenkillä tai salilla. Välillä on kiva tehdä myös jotakin ihan muutakin :D


Lähipäivinä laitan lisää ajatuksia treenin vaikutuksista ajattelutapoihin sekä ruokavalion tärkeydestä!





Hymyä päivään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti