torstai 19. huhtikuuta 2012

Fitness Classic Turku

Kisat on kisattu ja henkilökohtainen tavoite saavutettu! Kuudes sija tasapistein viidennen kanssa on saatu! Myöskin finaalipaikka sekä lippu SM-kisaan syksylle :) Minun henkilökohtainen ja tärkein tavoite on olla tietenkin paremmassa kunnossa kuin viimeksi! Mutta pari juttua asetin myöskin kevään kisaan eli etureiden kaarta enemmän, olkapäihin lisää pyöreyttä ja vatsa tiivimmäksi. Kaksi kolmesta on toteuttunut erittäin hyvin. Yksi eli vatsa on edelleen hukassa, mutta paljon parempi kuin viimeksi. Eli kisaprojekti kevät 2012 on onnistuneesti saatettu loppuun!



Sarjani oli todella kova ja mua pelotti aivan mielettömästi etten pääse edes finaaliin asti ja tipun jo alkukierrosten myötä! Siinä takahuoneessakin piti sitten alkaa pillittää alkukierroksen jälkeen. Kiitos Emmille hyvästä huoltajuudesta sekä siitä että keski tuon mun pillityksenkin ja osasi siihen suhtautua hyvin. Mä oon nimittäin just sellainen että jos alkaa itkemään niin ei kannattaa pahemmin alkaa rauhoitteemaan kun mä alan sitten vaan entistä enemmän :D No heti kun rauhoituin niin sitten kun tulikin ne tulokset ketä pääsi finaalin niin siinä sitten meinasi järki lähteä taas uudemman kerran. Sitten pitikin haukoa happea ja istua rauhoittumaan kun meinasi oikeasti lähteä taju.
Alkukierroksen sekä tokan kierroksen video



Video meidän sarjan T-kävelystä. Kun kävin leirillä niin siellä painotettiin että nimenomaan yksinkertaisen ja suhteellisen lyhyen T-kävelyn kannattaa tehdä. Kuunetelin ohjeita ja tein näköjään liian nopean ja lyhyen kävelyn. Olisin kyllä halunnut olla siellä lavalla pidempäänkin. Mutta ensi kerralla sitten sekin :)

Totuushan non se että olin vielä neljä-kolme viikkoa ennen kisa siinä ajatuksessa että kisat jää mun osalta täältä keväältä käymättä. Sillä kunto oli laahannut pahasti jäljessä ja paino jumissa. Se teki tästä kisasta aivan uskomattoman kokemuksen minulle. Mä todellakin tein sen! MÄ PÄÄSIN LAVALLE ASTI!!! Uskomatonta! Kiitos kuuluu vielä tuhennen kerran valmentajalle!

Meidän sarja kokonaisuudessaan. Alkuvertailu.


Unohdin ottaa tukan pois tieltä T-kävelyssä :)


Finaalivertailut




Finaalikuusikko, vertailut

Sitten on takahuonesta otettu kuva :) Pokaali kädessä ja onnen kukkuloilla!

Kisan jälkeen suuntasimme hotellille jossa kävin pesemässä värit pois ja sitten Tehoravinne.fi viraaliset Fitness Classicin jatkot Apollossa. Siellä käytiin esiintymässä vielä kerran rennolla ja hyvällä asenteella. Mukana oli myöskin upea lyhyen tulokaskisan upea voittaja Sanna Ketonen.

Tässä kotiintuliaisia! Kiitos Tehoravinne.fi
Sitten lauantai-sunnuntai offikuvat Turusta :D
Lisää kuvateksti

Aurajoki

Kukka!

Suomen Joutsen

Söpöstys

Turun linna

Turun linna sisäpiha

Turun linnan omaa mallasleipää ja (melkein paikallista)olutta

Turun vanhin ravintolalaiva

Huoltojoukot 
Habaa löytyy enemmän kuin laki sallii :)

Rakas ystäväni Mirka <3
Lisää asiallisempaa kuvamateriaalia löytyy mm seuraavista:

Body lehti
Pakkotoisto.com

Tuomaripisteet löytyy täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti