perjantai 12. heinäkuuta 2013

Mä oon sitten ihan outo!

Jaahas onpas täällä päässä ollu taas ajatuksenjuoksua ihan tulvaamisen asti. Jopa ylitulvaantumista on tapahtunut. Itkun ja unettomien öiden merkkeissä. Jotenkin huomaa kuinka epävaakkalla pohjalla nuo heniset voimavarat on tällä hetkellä. Oikeastaan koko ajan tässä on menty parempaan ja parempaan suuntaan loppusyksyn loppuunpalamisen jälkeen, mutta...kyllä tuo mutta on siltikin kuvioissa. 

Vuoristoratanomaisesti mene fiilikset täällä edelleen ja etenkin henkisella puolella on vaikeata. Nyt kun olen yrittänyt elää normaalisti, tajustin etten tiedä mikä se on ja se että normaali on minulle se hyvä ja terve olo jota haetaan laadukkailla ihmissuhteilla ja tuetaan sopivalla määrällä treenia sekä ruokaa. Mä olen niin paljon muuttunut viime vuosina että luulin että vietän tietynlaista elämää vain sen takia että olen kisadieetilla tai rakennan lihasta. Mutta kun ei! Mä oikeasti nautin niistä asioista kaikesta eniten. Hyvää ruoka parempi mieli :D Ja treeni on sitä mielestäni parasat terapeuttisia ominaisuuksia omaava "ruoka" Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus joten sekä keho että mieli on oltava balanssissa. En en sano että olen siveyden sipuli enkä ikinä mitään biletä. Biletän ja syön myös paskaa. Valitettavasti, koska aina sen syömisen jälkeen on myös keho niin sekaisin kuin olla ja voi. Ja siitä kun keho voi huonosti tulee kierre että on henkisellakin puolella vaikeampaa. Aah, tavallaan oikeasti ihailen suuresti sen kuka tämän universumin on luonut! Mahtava työtä kertakaikkiaan.



 Mutta asiani olikin se että mä taisin löytää itseni nyt lopullisesti. Fitness on saanut minut joskus tuntemaan pahoin, mutta se ehkä olikin sen takia kun en vain kestänyt ulkopuolisia kommenteja siitä että "no kyllähän sinä pystyt, kun oot sitä ja tätä" ja "kyllä sun on helppoa" ja "en mä edes tykkää tuollaisesta elämästä, miksi edes teet sitä" Valitettavasti mun ympärillä on edelleen pieni osa ihmisiä joille tuon asian ymmärtäminen on vaikea. Arvostelu on sitten helpompaa. 


Jokainen valitse itse, mutta minulla niinkuin hyvin monella ihmisella on se että tulen hyväksytyksi erittäin tärkeä. Jopa niin tärkeätä että menen omien tarpeiden yli ja sorrun muiden ihmisten ajattelumallia noudattamaan. Mutta nyt päätin etten aio murtautua hyväksymisen paineen alla ja luopua sitä mistä nautin. Se ihmien joka ei minua ymmärrä ja yritä käännyyttää ei ole oikea minun lähelleni, muutun kyllä itse heti kun tunnen sen olevan sen arvoista. Että näin. 



Nautitaan viikonlopusta---tapojahan on satoja ja meillä on jokaisella oikeus nauttia juuri omalla tavalla tästä :) Peace and love! -Irppu-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti