torstai 5. syyskuuta 2013

Kehon (mielen) huoltoa

 Olen käynyt koko viime vuosi pilateksessa ja olen kyllä tykännyt, minä kun olen niin laiska venyttelemään. Eli siinä tulee oman kehon painon harjottelua ja kehonhallinta myös sekä venyttelyä. Moniin liikkeisiin ei edes rautakankina kovin hyvin pääse. Joten iso hyöty on ollut siitä minulle.

Nyt pilates on hieman liian rankaa ja aloitin kehonhuolto ryhmässä. Eilen oli eka kerta ja voin sanoa että oli todella hyvä sekin juuri tähän tilanteseen. Juuri sopiva ja mukavan rauhallinen.


Loppuviikosta olisi ohjelmassa vieläö pari-kome puntti treenia, joita tuskin maltan odottaa :) Nyt viikko aikataulu näyttää suunnilleen tältä:
MA 9.30-20.45 työ plus iltakoulu
TI 9.30-20.45 työ plus iltakoulu
KE 10-11 kehonhuolto ja yleensä töistä vapaa tai iltavuoro 
TO 9.30-19.30 työ plus iltakoulu
PE työ joko aamu tai iltavuoro
LA on myös usein töitä 
SU ylensä vapaa

Joten puntti treenit ja muutkin lenkit sun muut jäävät yleensä loppu viikolle silloin kun on hieman enempi vapaa aikaa. 

Mutta kuvitelkaapa kun mä vedin kisadiettiä viimeksi suunillen samoilla aikatauluilla! Huhhuh. Ilmankos se lopputulos ei ollut se ihanteellisin. No silloin tietty jaksoi hieman mennä myös ns verenmaku suussa, nyt en lhde treena jos olen nukkunut huonosti ja muutenkin ollut 12 tuntia kiinni duunissa :D Luulenpa että tämä jakso elämässä saattaa opettaa taas hieman enempi omien voimavarojen käytöstä jotakin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti