lauantai 5. kesäkuuta 2010

Iloista väsymystä ennen lepopäivää

Hellou!

Nyt on lepopäivä ja viikon kaikki punttitreenit on tehty! Olin todella energinen tällä viikolla ja jaksoin painaa reilulla 150 prosentilla :) Eilen iltatreenit tein aika myöhään eikä salilla enää ollut ketään muita, yhtäkkiä rupesi soimaan tuo seven nation army biisi ja kylläpä mie olin tohkeissaan!!! Olin pitkään miettinyt että pitäisi ladata tuo helmi biisi mukaan salille. Enpä saanut aikaiseksi. Vielä. Mutta oli upeata vääntä takareisilaitteella ja taukojen aikana nauttia tuosta biisistä. Sain fiilisteltyä kunnolla.


iltatreenin päätteeksi intervalleja 25min crossarilla ja meinasin oikeasti nukahtaa siihen pystyyn. Rupesi vaan yhtäkkiä väsyttämään aivan kamalasti ja loppui kaikkia voimat. vedin kyllä setin loppuun siitä huolimatta. Sitten kotiin iltapala ja nukkumaan!


Tänään ehkä leffaan ehkä koti-leffa ilta, herkkuja kyllä tekee mieli enemmän ja enemmän. Mutta enhän minä sellaisia harrasta :) Itseasiassa tässä ihmettelin että eihän minun tekee mieli varsinaisia herkkuja, vaan esimerkiksi ruisleipää (useamman palan ja kunnolla voita päälle), munakasta, oliiveja, fetajuustoa, rajoittamaton määrä pähkinöitä, tuhat kiloa kaurapuuroa (kerralla!), viinirypäleitä jne eli ei mitään perus mättö aterioita. Ja kaiken vähemmän tekee mieli karkkeja! olen yllätynyt itsestäni, en enää ehkä edes tunnista itseni noista asioista. Olen aivan mieletön herkkuttelija ja pullahiiri, muhun uppoo kaikki mitä sisältää vaaleita jauhoja! Ja olen mahdoton herkkuttelija ja nautiskelija! Viimeinen olen vieläkin, olen nautiskellut mun yksinkertaisista ruoista ja olen saanut mieletöntä hyvää oloa niistä, vaikka aterioiden välissä onkin hieman nälkä! (olen kyllä psyykkannut itseni että tämä nälän tunne ei ole vielä mitään siihen verrattuna, mitä mä joudun kokemaan vielä dieettiviikkojen edetessä)

Senhän näkee sitten kun sen aikaa koittaa!
Nyt leppoisan lepoillan viettoon elokuvakatselu merkkeissä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti