tiistai 15. kesäkuuta 2010

Tän hetken kuntokuvat

Yhdeksäs dieettiviikko on siis starttanut ja paino on mennyt alaspäin WOW!!!
Nyt olen niin kevyt kuin en ole ollut varmaan pariin vuoteen! Minusta vaan edelleen tuntuu että olen vaan laiha, mutta tiedän että vertaan itsensä koko ajan johonkin pidempi treenanneen ja parempikuntoisen ihmiseen!

Koko ajan tässä meinaa unohtua että olen noviisi ja menossa tulokaskisoihin. Samalla olen kokeilemassa omia rajoja ja onko minusta ylipäätänsä tälläiseen melkein puoli vuotta kestävään rääkkiin :D

Eli ihan hyvällä mielellä täällä ollaan. Ei hätää!

P.S vaikka pakko on myöntää päässä heittää välillä aika pahasti! Kuulu kai asiaan!










Selkä kun ei leviää niin ei leviää. En tiedä mitä tehdä, olen menossa hierontaan jospa se auttais. Kuvista näkee aivan selkeästi että vasemmalla puolella yläselän puolella on jumi, mikä pistä koko selän vinoksi :( Asentoja harjoitellaan ahkerasti lisää, että kyllä ne tästä paranee. Lupaan itselleni sen.

1 kommentti:

  1. Tsemppiä kisakoitokseen! Itellä samantyylisiä fiiliksiä dietistä, kivaa aikaa muutenkin :)

    Kyl se selkä siitä alkaa aukeemaan. Koita vaikka vähän siirtää olkapäitä eteenpäin..

    Mä olen ihan yllättyny dietillä, kun alkaa notkistuu paikat tässä ja kädetkin taipuu jopa :D

    VastaaPoista