keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Selän piiskausta

Heei, tännehän on tullut parikin lukija lisää! Tervetuloa ja toivon että viihdytte :) 

Keskiviikko aamuna paino meni alas 500g edellispäivästä, mutta edellispäivänähän paino onkin ollut kohollaan. Eli käytännössä ei mitään suurta alaspäin siirtymistä ole tapahtunut, vaikka mieltä kohottaa kun näkee sen laskevan edes edellispäivästä :)

Päivän polkasin käyntiin pyörän satulan päällä sekä tutustuin hetken hula-renkaan pyörityksen saloihin :) Sitten aamupala nassuun ja Kampuksen salille. Siellä oli paksun selän vuoro. (mä niin toivon että mun pienen pienen off-kauden aikana olisin saanut sekä paksuutta että leveyttä selkääni lisää!)
  • kulmasoutua levytangolla
  • kulmasoutua yhdellä kädellä kässäreillä
  • alatalja kapealla
  • t-soutua tein pari kevyttä pumpaava sarja
  • Soutukone/laite
  • kulamsoutua taljassa pyramidi sarjana
Hyvä tuntuma selässä eli hyvin meni treeni! Ainut mihin olen pettynyt että jouduin skippaamaan loppuaerobisen sekä vatsojen teko, vaikka alkuperäisesti niitä siihen loppuun suunnittelin. Tuli (OIKEASTI) kiire töihin, joten lähdin salilta tekemättä ihan kaiken.

Tänään olis myös töiden jälkeen kaverin tapaamista. Mietin jo etukäteen että millaistakohan siitä tulee. Emme ole nähneet hieman pidemmän hetkeen ja nyt klo 23 viimeistään olen jo aika zombie enkä juuri kovinkaan sosiaalinen. Pääsen kuitenkin töistä vasta 20.30 Tänään koitinkin nukkua hieman pidemmät yöunet alle, jotta ehkä jaksaa paremmin. Onneksi hän on täällä useamman päivän ajan täällä, joten hyvällä onnella hän ehtii nähdä minut myös pirteänä :)

Huomiseksi on luvassa työpäivän jälkeen suunnistusta (korvan nyt yhden lenkin sillä) ja sitten yläkehon hierontaa. Mä veikkaan että siellä on taas jumi jos toinenkin. Sen verran kovaa ole viime aikana treeneja vetänyt ja useamman kerran olen venyttelynkin unohtanut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti