lauantai 23. kesäkuuta 2012

Bonum solstitium!!!

Hyvää keskikesän juhlaa haluan toivottaa kaikille! Toivon että jokainen nyt muistaa rentoutua sen syömisen ohella. Luulenpa että moni viettää perinteisen juhannuksen leväten ja syöden hyvin. Hyvän määrää jokainen voi toki määrittää itselleen :D

Itse olin vielä eilen eli aattona töissä aamulla. Sitten iltapäivällä pikkasen auringon säteissä kylpemistä ja illalla salia. Kävin tällä kerta treenaamassa etureidet keskustan salilla ja takareidet sekä aeron tein kampuksen salilla. Mä olen ihastunut yhteen rampcross (nimi saattaa olla toinenkin) laiteeseen, siinä on niin hyvä tehdä loppuaeron. Se on stepperin ja crossarin yhdistelmä. Tykkään kovasti!

Lauantai käynnistin aamulenkillä. Hieman erikoinen olikin. Bussipysäkillä oli nukkumassa joku, sain pienen matkan seuran jostakin hörhöstä joka oli sitä mieltä että minulla on liian provosoiva paita päällä (miten ihmeessä senkin oli ehtinyt lukea kun vaikutti eilisillä silmillä olevan liikenteessa :) , lenkkipolulla kävelevä mummo säikähti mua jostakin syystä aika paljon-ei kuulemma odottanut törmäävät kehenkään...yllättävän paljon oli näkynyt ihmisiä puolen seiskalta aamulla. Yllätyin itsekin!
Lenkin jälkeen olin käynyt uimassa ja loppumatkan menin paljain jaloin kotiin asti. Teki niin hyvää! Rauhassa aamupalan syömistä, pientä oleilua ja treenikampeet päälle ja eikun tekemään selän piiskausta salilla! Jospa sais tuohon alhaalla olevaan 12.4 otetun vertailukuvaan rinnalle edistystä osoittavan parin :)

Hyvää Juhannusta vielä kerran!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti