perjantai 15. kesäkuuta 2012

Se olis perjantai!

Taitaa olla niin että kisaan on aikaa 12 täyttä viikkoa ja muutama päivä! Hyvällä mielellä jatketaan täällä ahertamista, vaikka välillä usko meinaa hotjahtaa ja TAAS tulee se viime kertaisesta erittäin tutuksi tullut epävarmuus, mikä iskee aina silloin kuin sitä vähiten odottaa. Olen miettinyt että miksi ihmeessä ekalla kisadieetillä ei ollut moisesta tietoakaan?! Noh, tietenkin kun silloin se päätavoite oli vetää ylipäätänsä sen dieetin läpi kunnialla ja katsoa millainen fysiikka sieltä paljastuu. Nyt on ollut jo toiset tavoitteet. Kyse ei ole vaan dieetin läpi viemisellä. Senhän mä tiedän että se pystyn siihen, eikä siinä läpiviemisellä enää niinkään haastetta sinänsä ole. Nyt en tarkoita että dieetti olis helppoa ei ei, ei missään nimessä! Enkä missään vaiheessa vähättele sitä. Kyse on tässä tapauksessa siitä, että enää ei riitää vaan saada se paino, rasvaprossa ja sentit pienemmiksi. Kyse on mahdollisimman hyvin saadaa saada heikot kohdat fysiikassa parannettua ja tuoda itseäni esille uudenlaisella tavalla. Siinähän onkin enemmän haastetta. En ole kovin hyvä esiintyjä ja vaikka fysiikkani olis parempi niin silti jään varjoon. Siinä on mulla haastetta tälle dieetille! Enkä mä pelkää ottaa sitä vastaan, ajan epäuskon pois tieltä ennen kuin se edes yrittää mua vallata! Vaikka sitten tätä biisiä kuuntelemalla :D


Torstai oli lepoa ja viikon alhaisemmat kalorit. Illalla oli kehonhuoltoa eli selänhierontaa. Hyvin meni päivä ja paino on tullut himpun verran alas! Tänään aamu polkaistu käyntiin intervallilla ja illalla vielä treenia. Katsotaan kuinka selkä ottaa tänään treenia vastaan! Illalla sitten onkin huomista varten pientä pakkaamista. Minulla on aamulla poseeraus treenit Helsingissä ja siitä siirryn ilapäiväksi Vantaalle Hakunilan urheilupuistoon suunnistamaan. Eli pitkä ja mielenkiintoinen päivä on tulossa huomisesta. 

P.S Ajattelin siirtyä Helsingista Hakunilaan joukkoliikennettä käyttäen ja minua tuntevat tietävät hyvin, että EN todellakaan osaa niitä käyttä, joten jos joku näkee minut seikkailevan Myllypuron ja Hakunilan akselilla saa opastaa eteenpäin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti