tiistai 4. tammikuuta 2011

Vuoden ekat treenit


Nyt olen siis palannut SALI-treenin pariin. Taukoa nyt siis tuli kaikki kaikkiaan kokonaiset 10 päivää. En ole pitänyt näin pitkää taukoa todennäköisesti viimeisen parin vuoden aikana eli en ikinä tämän sali harrastuksen aikana. Oli tavallaan vaikeata olla treenamatta, mutta toisaalta siinä oli pikkuflunssa, joulun sekä uuden vuoden viettoa. Aikaa siis menikin todella nopeasti ja nyt sen voin sanoa että treeni kulkee!

Eli  tämän viikon maanantaina treenasin selkä seuraavasti:
  • ylätalja kulmakahvalla 12*30kg, 15*35kg, 11*35kg
  • alatalja lapiokahvalla 14*30, 2*15*35kg
  • selkäsoutu laitteessa 15/13/11*20kg per käsi
  •  takaolkapäät taljassa 3*15
  • selän ojennusta 3*15 
  • vatsasuper: kolmella eri liikkellä kolmee sarjaa jokaista kaikki putkeen
Tänään tein rintaa sekä olkapäätä:
  • Vinopena 12/12/7*35kg
  • PecDec 13/15715*20
  • Ristikkäistalja 15/14/15*40
  • etupunnerrus 15/15/15*pikkutanko+5kg
  • Vipareita sivuille 15/15/15*7kg ja sitten vielä tiputussarjaa heti perään 6kilolla, jonka jälkeen 5 ja sitten vielä neljälläkin :) Uskokaa tai älkää mut meinas olkapäät räjähtää siihen samaan paikkaan?! No siitähän mä vasta innostuin ja tein vielä pumppaavat sarjat olkapäille taljassa :P 
Sitten lopuksi repäsin vielä reilun 20 minuutin intervallin sekä venyttelin. Olen iloinen!

Kuva on napattu tän viikon maanantaina ja kyllähän minä olen turvoksissa nyt joulun ja uudenvuoden jälkeen. Olen nauttinut aivan liika alkoholipitoisia juomia joulun ja uuden vuoden välisellä ajalla. Jouluna tuli siemailtua punkkua aina ruoan kanssa ja sitten taas sen aikaa kun Kolilla olin käytin saunan hyväkseni joka ikinen päivä ja kyllähän sauna olustakin tulii nautittua. Eli nyt on aivan mieletön pöhö. Vaakakin näyttii melkein 64 kiloa!  Eipä mua haittaa, kaipa se siitä vielä lähtee liikeelle.
 
Yksityisasiaa: Olen aika PA ja tulen olemaan koko tämän kuukauden, sitähän se lomailu teettä etenkin kun ei edes ole varsinaista lomaa. Työtunteja on ollu liian vähän ja tilille ilmestyvät numerot ovatkin sen mukaiset. Noh, silti sekään ei pilaa mun hyvää oloa.  

Onneksi paljon asioita voi tehdä myös ihan ilmaiseksikin esimerkiksi ulkoilu on just sitä, huomenna menenkin todennäköisesti lenkkeilemään illalla töiden jälkeen ja sitten loppiaisena voisi käydä tekemässä jalkatreenin heti aamupäivästä. Sitten voikin nauttia vapaasta taas :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti