tiistai 28. kesäkuuta 2011

Kevyttä taas luvassa :)

Jukolan viestin ekan osuuden yhteislähtö.

Edellisen viikon viikonloppuna kävin osallistumassa Venlojen viestiin. Mulla oli ankkuri osuus jonka pituus oli 8,6 kilsa. Aika mulla meni tarkalleen 1h45min43s :) Lähdin aika kylmiltään suunnistamaan, sillä tänä kautena/kesänä en ole käynyt käytännössä vielä kertakaan. Viime kesänä suunnistus kerrat taisi jäädä vain muutamaan. Eli ei kovin hyvin ole viime aikoina harjoittelemaan. Juurikin sen takia olen tyytyväinen tulokseen. Tiesin jo ennen lähtöä että lähemmäs 1,5h minulla menee ainakin, joten asetin itselleni realistisen tavoitteen(ottaen huomioon mun tän hetkisen tason) että alle 2tuntia kun menee on hyvä! Eli hyvin meni ja metsässä on kivaa!
Illalla oli Jukolan viesti ja me jäimme sitäkin vielä katsomaan. Oikeastaan katsottiin yhteislähdön sekä ensimmäisten osuuksien parhaiden maalille tulon. Sitten kotiin ja olikin jo niin väsy että kuorsailin jo autossakin.

Viime viikko oli treenin osalta se voimapainotteisempi ja  jalkatreenin aikana koitin sen 115kg nosta maasta mutta ei vieläkään mennyt. Tekniikka oli kuulemma aika huono kun sitä koitin, eli jos nyt koitan tehdä sillä 110 ekana useamman kerran jotta hieman tottuu keho sekä mieli miten ja millä niitä isompia rautoja nostellaan. No onneksi minulla tässäkin hommassa riittää tavoiteita sekä enkkoja rikottaviksi pidemmäkiskin aikaa :D

Juhannusviikonloppu meni kivasti :)

  • juhannusaattona vietettiin siskoni synttäreitä, oli rantasauna vuorattuna ja siinä sitten grillattiin, saunottiin ja uitiin! (ja minähän sain hyvän syyn leipoa hieman :D Tein parmesaani-oliivi muffinsseja, sieni-parika-aurajuusto piirasta sekä appelsiinivivahteista juustokakkua johon vielä mansikkakastiketta! Nam, se näytti uppovan erikoisen hyvin porukalle! Maistoin itsekin pikkupalasen :P)
  • synttäreiden jatkot olivat yötivolissa, siellä sain itse aika sekavan olon ja jopa hieman meni liiallisuuksin se pyöritys. Mutta todella kiva oli! 
  • juhannuspäiväksi meillä oli tarkoitus lähteä Saimaan kanava risteilylle ja kaatosateesta huolimatta niin me teimmekin. Oli hauska, vaikka siinä sulun kohdalla kun laskettin sen alas mulle taisi iskeä pientä merisairautta. En ollut aivan varma iskikö se siitä laskusta vaiko siitä kun katselein että ne sulun portit meni kiinni ja me olimme siinä sen sulun sisällä.
Sunnuntaina olikin jo työpäivää ja töiden jälkeen käsitreenia sekä pientä posetusta tyhjällä salilla. Mä en enää osa nähdä miltä näytän :) Sitä kameraa kun ei ole hommattu vieläkään ja peili ei kerro mulle mitään uutta.

Eilen pidin lepopäivän sillä oli aika tappopäivä töissä. Tänään menen tekemään pumppitreenin takajaloille sekä aerobista ja venyttelyä. Tällä viikolla olis sulkapallo vuoro varattuna ja myös suunnistamassa olisi tarkoitus käydä ja perjantain on jalkahieronta! Minusta tässä on jo aika hyvät kevyen viikon suunnitelmat  :) Nyt ei muuta kun toteuttamaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti