tiistai 2. marraskuuta 2010

Ja sehän on taas uuden viikon alku!

Kylläpäs viikot menee nyt lujaa eteenpäin. Olen nyt jo alkanut tajuta vihdoin että kisaprojekti on ohi. Se on vaan jännää miten vaikeata siitä on päästä irti. Minähän olen ihan jumissa! Nyt on reilu kolme viikkoa mennyt SM-kisasta ja viikonloppuna katsottiin eka kerta kisa videon jota ollaan otettu sieltä. Olen katsonut Oulun sekä Lappeenrannan kisoja jo aikaisemmin, mutten vielä SM:ää.

Viikonlopuksi tein sen "hemmetin" mustaherukkatäytekakun. Hemmetin sen takia että olen sen jo tehnyt kerran aikaisemmin. Pidin toukokuun alussa syntymäpäivä juhliani yhdistettynä tupaantuliaisiin. Noh, muutin tähän kämppään juuri huhtikuun loppupuolella ja dietin aloitin huhtikuun puolestavälistä :) Eli kovat pippalot oli juu! Muistan kun silloin en uskaltanut kertoa aikeistani edes kaikille sukulaisille, niin skoolasin skumpalla kaikkien kanssa ja leikin että olin juonut sen :D Kakkua en ole maistanut enkä muitakaan ruokia. Olen aika hyvä leipuri omasta mielestä ja yleensä kaikki onnistuu hyvin, mutta silloin kaikki mahdollinen kakun teossa menikin pieleen. Ensinnäkin uunin en ole tutustunut sen enempää ennen kuin kakkupohjia aloitin paistamaan...siitä sitten ei tullut mitään. Paistoin useamman pohjan koska se ei vaan suostunut kohoamaan tarpeeksi, jotta saisin sen leikattua kolmeen osaan. Kakusta piti siis tulla korkea täytekakku, no eipä tullut. Hyvää oli vieraiden mukaan maku sekä myös ulkonäkö. Eipä mulle vaan ole kelvannut ulkonäkö ainakaan, sillä maustahan mä en voi sanoa mitään koska en saanut sitä enää siinä vaiheessa maistella :D

Nyt on sama kakku tehty. Paremmalla onnella, vaikkakin ongelmitta ei onnistunut tälläkään kertaa, sillä tein kakun yöllä perjantain ja lauantain välisenä yönä :D
Tein myös naudanjauhelihapullia valkosipuli-tomaattikastikkeessa sekä pastaa lisäkkeeksi. Myös alkusalaattiakin oli. Kokeilin lisukkeeksi puolukka-balsamico kastikkeen ja kyllä toimii hienosti!
Eli lauanatai sekä myös sunnuntai meni syöpötellessä ja lauantaina kävin ensimmäisen kerran ainakin 7 kuukauteen juomassa alkomaholia. Siellä helsingissä kisojen jälkeisen aterian jälkeen olen kylläkin juonut pari pientä lemppari Hoegaarden olutta, mutta viime viikonloppuna otin enemmän kuin pari. Kyllä olen sen tajunnut sitten sunnuntaina, hehheh!
Tässä on kuvia viikonlopusta:
(hieman ovat kaikki tärähtäneitä, en jaksanut kamera asetuksia säädellä paremmiksi)
Kakku ilman kermakoristeluja

Naudanlihapullat valkosipuli-tomaattikastikkseessa ennen uuniin lähtöä

Pullat uunissa käynnin jälkeen mozzarella paloineneen :)

Kakku juuri ennen ensimmäistä nautintokertaa

Illan juomiset :)

Lähdössä ulos ja hukassa


Minulle oli tulossa vieraita launataina sekä myöskin sunnuntaina, eli herkuteltua tuli hieman normaalia enmmän tai suorastaan aivan liika! Tiedossa on myös vielä yhdet illanistujaiset viikon päästä :D Sen jälkeen sitten vähän aikaan ei ole juhlia tiedossa parin viikkoon ainakaan.

Moniahan varmaan kiinnostaa miten on mun kunto alkanut pyöristymään?! Kuntokuvia ei valitettavasti tähän hätään ole, mutta jotain kuitenkin :P Sen verran voin kertoa että esimerkiksi eilen maanantaina oli noin 7kiloa kisapainoa enemmän, mutta siinäpä olikin ne viikonlopun ruoat vielä masussa. Normaalisti se on nyt ollut 3,5-5 kilon hujakoilla eikä ole oikeastaan vielä mihinkään asettunut. Ai niin muuten söin myös viikonloppun aikana yhden pizzan, en tajua edes miksi kun en tykkää pizzasta ollenkaan :( Hölmööö.

Tänään on vapaata ja illalla kasin jälkeen olis salitreenit yläkeholle ja olenkin käynyt aamusta jo tekemässä aamuhölkän sekä lopuksi porrastreenin! Takajalat aktiiviseksi heti aamusta, tänään tosin tulee istuttua niiden päälle koko päivän sillä on taas mielenkiintoista tekemistä luvassa. Kerron lisää illalla tai huomenna :)

Nyt lähden liikenteeseen ja se on moro tällä erää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti