keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Ei varsinaista talviloma, mutta...


...mutta olen silti nyt melkein lomalla ollut. 25-27päivä on ollut vapaata ja nyt kaksi päivä töitä ja 5 vapaata putkeen. Olenkin huomenna illalla lähdössä Kolille viettämään vauhdikasta uuden vuoden juhlaa lasketellen :D Joulunahan pukki toikin mulle aivan ihanan uuden lumilaudan, joten nyt samalla tulee sekin sisäänajettua.


Ruokiahan tuli syötyä viime aikoina todella paljon ja kaikkea erilaista. Huh, olen varman noin 10 kiloa painavampi ja on kyllä tuntunut ihan pääkopassa asti tuo syöminen välillä. Ei enää jaksa! Haluan dieetille nyt heti ;) No eiköhän ne sinne rinteeseen jää nuo mun "liikakilot". Eli ei siitä sen enempää lähde murehtimaan. Massakausihan tässä olikin menossa eikö?!


juuri senkin kunniaksi olenkin tänään taas ahkerasti leivonnut :D Kuvassa näkyy porkkana-jauheliha-vuohenjuustopiirakka, suklaa-banaani muffinit sekä näiden lisäksi olen myös tehnyt kinkku(pizza)muffinit. Jaa, no pitäähän sitä siellä reissussakin syödä.


Puntilla olen käynyt viimeksi viime torstaina ja nyt pidän siis reilun viikon totaalilevon salin osalta. Tuossa oli flunssa isku käynnissä ja nyt onkin jo lähtö reissuun, joten pakostikin tulee tauko. Eli seuraavat salitreenit on siis ensi vuonna.


Palataan siis asiaan treenin osalta ensi vuonna!
Adios amigos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti