torstai 9. syyskuuta 2010

Kestettävä vaan on!

Huhhuh, nyt on rankkaa!

Siis en olis uskonut että juuri tämä viimeinen viikko olis ollut tälläistä taistelua. Mieli ei pysy mukana ja harhaile jossakin...ajatukset valtaa mielen, sellaiset ajatukset mitkä eivät nyt ole niinkään tervetulleita. Olen näköjään pelkuri ja alan tässä vaiheessa peruuttelemaan. Mutta en tee niin! Olen reilu 20 viikkoa mennyt kohti tätä huipennusta ja kyllähän mie loppuun asti pääsen. Nää on vaan viimemetrien koitoksia mitkä on vielä voitamatta. Ehkä se vaan tuntuu että noh tää viikko on ihan helppo, kun ei enää tarvi treenata kovaa kaksi kertaa päivässä, mutta sehän osoittautuikin vaikeaksi palaksi. Olen niin tottunut tehdä ja tehdä ja treenata että nyt olen pulassa. Mutta vaikka tuntuu että olen aivan tyhjä eikä ole mitään energiaa varastoissa ja  niin nälkäinen ettei mitään raja, pääsen loppuun asti! Eihän tässä enää oikeasti ole paljon mitään kestettävä ja harva varmaan mua nyt ymmärtää, mutta jokainen minuuttikin kestää ikuisuuden...

Johtuu varmaankin siitä kun treenit on todella lyhyet ja tavallaan kevyet, mieli tekisi vielä vääntä vielä tehdä jotakin kuntonsa eteen...mutta ei. Kaikki on tehty mikä oli tehtävissä ainakin salin puolella. Viimeistelyt on tietenkin tämän viikon avain sana! Mutta kun on todella tuska olo ollu ja olen ollut erikoisen kiukkuinen. Sisäisesti niin jännittynyt että ärähdän jokaiselle vastaan tulijalle...
Ja mikä pelottavin tuntuu että kontrolli on täysin poissa, mielihaluja tulee koko ajan ja nyt olen kyllä pysynyt ruoasta kaukana. Eilenkin kaupassa löysin itseni leipäosastolta ihailemassa ruisleipiä...hiplasin paketteja ja suunnittelin minkä ostaisin ja söisin! Juu, ehkä ei kannattaa ostella etukäteen mitään. Kaipa siellä Oulussakin on kauppoja joista leipää saan.

Uikkarin saatiin eilen valmiiksi, kiitoksia äitini apuun! Biksujen koristelut jatkuu, strasseja vielä hieman puuttuu, mutta niitähän ehtii kiinitellä vaikka perjantain matkan aikana taikka hotelilla kun ollaan perillä, jos vaikka en enää tänään ehti.

Tän päivän suunnitelma on käydä tekemässä viikon viimeisen salijumpan, siitä sitten töihin ja töistä kotiin pakkamaan laukkuja mukaan reissuun. Me lähdemme ajamaan perjantai aamuna (lue:yöllä) viimeistään kello 5. Mullahan on kerrankin helppo homma kun on kuski eikä tarvitse ajaa itse! Olen jo varannut koko takapenkin omaan käyttöön :D


vuoden 2007 tulokkaat

Ilmoitelen lisää lähipäivän tunnelmista nyt lähden pumppaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti