perjantai 10. syyskuuta 2010

Nyt tää tyttö lähtee kisamatkalle


Siis nyt tapahtuu eikä tarvitse enää odottaa!


Kohta auto lähtee ja minä siinä kyydissä mukana, heh toivon mukaan :)

Olen ollut todella todella ärtynyt ja tuntuu etten jaksa edes jutella, puhumattakaan seurustella jollain muulla tavalla. Yksin olen jaksanut olla paremmin nyt tän viikon, mutta silti joka kertaa kun olen ollut yksin olen halunnut että joku olisi lähellä. Muutaman otteseen olen kokeillut olla jonkun seurassa...mutta kun en jaksa keskustella/kuunnella/vastaanotta mitään niin lopputulos oli aika huono. Päätä on särkenyt melkein koko viikon putkeen ja siitä kait johtuu tuo ärtyneisyys, niin ja nälkä. Onneksi olen läheisille selittänyt että en ole surustelufiilingeissä ollu nyt ja kyllä ne taitaa ymmärtää. Yksi viikko vaan ja siitäkin vain muutama päivä. Kyllä kai joskus saan tälle käytökselle anteeksi. Toivon niin!

No nyt lähdetään kohti Oulua ja siellä ei sitten enää kiukutellaa yhtään! Automatkan ajattelin viettää tosiaan mukavasti takapenkillä chillaten :D Mulla onkin tullut viisi laukkua mukaan sekä kylmälaukku, luulin että olisi vaan pari! No mielummin hieman liika kuin liian vähän :)

Jänskättää!!! Iiks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti