maanantai 6. syyskuuta 2010

KISAVIIKKO

Eli tänään on alkanut se odotettu kisaviikko!

Aamulla kävin In Body mittauksessa ja tein sen jälkeen aamuaerobisen. Iltapäivällä salille ensimmäiset pumppailu-treenit vuorossa. Ai niin aamuaerobisen jälkeen olen myös muutaman kierroksen nopeita poseja vetäissyt ennen aamupalasta.


Siinä on mun kimppu sekä lauantai päiväisen iltapalasta. Juu minä pakastin rahkaa(+mansikka, nektariinia,makeuttaja) ja söin sen jäätelötikulla :D ihan hyvin täällä mene ei siinä mitään! Pitähän itsensä välillä hemmotellakin. Lisäksi olen syönyt mustaherukka ja puolukka sekoitusta. Namia siis <3
Tänään on vapaata töistä ja ajajttelin tehdä nuo mun biksujen koristelut loppuun sekä uikkarin fiksailun. Kisaväritkin on jo pakattu laukkuun. Hotellin soitin ja varmistin vielä kerran varauksen. Kaikki pitäis olla nyt siihen malliin että voi lähteä kisamatkalle. Ainoa este on että pitäis maltata olla viisi päivää vielä tässä odotustilassa. Tää on kyllä jännä, kun koko ajan on sellinen olo että nyt tapahtuu, nyt tapahtuu...milloin jo tapahtuis! Pakko rauhoittaa itsensä ja odottaa kaikessa rauhassa. Aikaa menee kuitenkin todella nopeasti, tässähän jo vierahti jo 20 dieettiviikkoa!

Illalla huoltajani Katja tulee kokeilemaan värit mun päälle ja tiedossa myöskin poseerausta sekä venyttelyä vielä illaksi. Nyt jatkan koristelut ja teen sitten eväitäkin nyt tuleville päiville!

noin viikkon päivät ennen dieetin aloittamista, yritän ottaa tänään kuvan myös niin nähdään mitä on tapahtunut 20 viikkossa. Täydellisempi raportti on siis tulossa, tässä hieman esimakua :P
P.S Onpas takamusta ainakiin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti