tiistai 21. syyskuuta 2010

Lappeenrannan kisan jälkeiset fiilikset

Täältä näyttää pöheyttynyt kilpailija kun saa ruokaa nassuun :D
Kisat meni hienosti. Väri oli taas hieman liian vaalea, mutta tällä kerta todella tasainen sekä öljyäkin uskalsi käyttää. Hyvä oli lopputulos sekä fiilis!

Lavalla saisi olla enemmän aurinkoa mukana, mutta vielä olen sen verran arka ja jännitynyt siellä, että en uskalla vielä lähteä mitään kovin ylimääräistä siellä tekemään.  Poseerauksien suhteen on mennyt jo paljon paremmin kuin Oulussa ja olen ollut varmempi muutenkin.
Hieno kokemus taas kerran ei voi muuta kyllä sanoa! Meitä ei paljon ollut meidän sarjassa mutta tällä kertaa pääsi vertailuihin enemmän kuin Oulussa tai sitten se vaan tuntuu siltä. Kyllä kropassakin tuntuu että oli pistänyt kaikki mahdolliset voimat käyttöön eikä asennot jäänneet nyt vain yrittämiseen vaaraan vaan olen ollut poseerannut itsensä ihan kipeäksi. Eilen tuli mieleen ne ajat kun kokeilin maastavedossa jotain maksimi sarjoja, niiden jälkeiset olot on aika paljon samalaiset kuin eilen oli. Selkä, pakarat sekä etureidet ihan muussina :D Hieno homma sinänsä koska en ole saanut pitkään aikaan treenin jälkeistä lihasten arkuutta aikaiseksi. Kiva tätäkin on kokea aina välillä, tietää tehneensä jotain!

Takahuoneesta ei ole tällä kertaa kuvia, sillä minä tollo otin kameran mukaan, jossa olikin akku tyhjänä! Tosin siellä oli niin nopea tahti tällä kertaa että ei olis ehtinytkään ottamaan sen enmmän kuvia. Jonnan kanssa on kyllä fanikuva otettu, mutta se onkin kaverin kamerassa vielä. Julkaistan sitten myöhemmin sekin!

Nyt on tiistai aamupäivä ja on vieläkin vaikea saada arjesta kiinni. Minulla on tämän viikon töistä lomaa niin olen vaan antanut itselleen olla. Kohta aamupäivätreeneihin sitten illemmalla toisiin treeeihin ja siinähän on kaikki mahdollinen sitten tehty tän päivän osalta. Olen päättännyt etten muuta teekkään! Huomenna otan kyllä itseni niskasta kiinni ja siivoilen tän käsiin räjähtäneen kämpän sekä käyn koululla vihdoinkin selvittelemässä asioita.

Syöminen meinaa jäädä päälle aika kovasti ja nyt on paljon vaikeampaa olla syöpöttelemättä, sitä aika nopeasti tottuu että "saa" syödä kaikkea mitä silmät vaan näkee...nyt ei nälkä edes ollut vielä missään vaiheessa ja maha on ihan pallona vieläkin. Paino on tietenkin aika kohollaan kanssa. kaikesta tästä huolimatta olen tehnyt päätöksen! Lähden kisamaan Finlandia taloon jossa on siis SM-kisat! Linkki Kolme viikkoa on siihen asti ja tarkalleen 17 päivää. Kaipa sen nyt kestää vaikka päällä seisten. Etenkin kun nyt on kroppa tankattu hyvin ja pari viikkoa voi taas treenata KOVAA!!! Jess!

Nyt siis sinne vääntämään olkapäätä ja suorittamaan aerobista :)

1 kommentti:

  1. Heippa Irina,

    Olen pahoillani ettemme päässeet juttelemaan Lappeenrannassa. Minun oli todella haastavaa ottaa kehenkään tuntemattomaan kontaktia Lappeenrannan tulomme jälkeen. Kaikki energia meni keskittymiseen enkä edes huoltajalleni ollut kovin mieluista seuraa. Näemme sitten Finlandiatalolla! :)

    Tsemppiä sinulle kovasti SM -karkeloihin ja energisiä treenejä!

    VastaaPoista