lauantai 11. syyskuuta 2010

Mahtava!!!


Nyt on elämäni ekat kisat kisattu! En voi sanoa mitään muuta kuin että mahtava fiilis. Finaalin asti en päässyyt, enkä vielä tiedä mikä sija mulle tarkalleen tuli. Ei sillä väliä. Mulla oli aikammhrdt ongelmat värien kanssa, iho näyttii aika pahalta ja väri oli epätasainen. Perjantai iltana levitettiin 2 kerrosta mutta ne jouduttiin pestä kokonaan pois ja aloittaa alusta..väristä loppupeleissä tuli tasaisempi, mutta sitten se rupesi laikkujen lisäksi vihertämään, noh eihän siinä mitään! Junastahan ei kesken pois hypätä ja lavalle vaan ja hymyä päälle :)

Kaikki tytöt sekä meidän että pitkässäkin sarjassa oli todella kovassa kunnossa! Kilpa siskoni Piia olikin napannut 4 sijaan pitkässä sarjassa! Olen todella iloinen hänen puolestaan ja oli jännät paikat katsoa finaalikierrosta sekä palkintojen jakoa katsomon puolelta, kun kaveri oli siellä! Olin niin iloinen kun kuulin hänen olevan neljäs. Ykkönen sen sijaan mun mielestä olis pitänyt olla! Todella hieno kondis on Piialla! Onnittelut täältä vielä kerran ja kiitoksia tuesta sekä tsemppeista dieetin sekä kilpailukierrosten väleissä! Kiitoksia erikoisen paljon Johannalle, olet pelastusenkeli!

Olin yllättynyt miten paljon olen nautinut lavalla olemisesta ja ei jännittänyt enää melkein ollenkaan, ei enää ainakaan sen jälkeen kun asteli ekat askelet.

Nyt herkkuttelua luvassa tämän illan ja sitten huomenna alkaa valmistautuminen Lappeenrannan kisaan.
Lappeenrannassa en ole enää tulokas-sarjassa ja siellähän vasta on kova taso!

Ohoh, taisin jäädä tähän hommaan koukkuun ;) Todella nautittava tämä touhu loppujen lopuksi on <3

3 kommenttia:

  1. Onnittelut kisadebyytistä!! Ja tsemiä lappeenrantaan.. :) -tanu-

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tanu! Kyllä nyt jaksaa painaa viikon :)

    VastaaPoista
  3. Kovasti temppiä vielä Lappeenrantaan!!! :)

    VastaaPoista