maanantai 26. maaliskuuta 2012

Mitä tuli tehtyä

Viikkohan tässä onkin melkein vierahtanut! Aika kyllä menee välillä todella lujaa eteenpäin ja minä koitan pysyä mukana matkassa!

Ensinnäkin pieni treeni tiivistelmä taas, kun noita onkin kertynyt.
Viime viikon torstaina meillä olikin Markuksen kanssa kuvaus projekti. Aamulla varhain lähdettiin jo liikeelle ja monta kuva on tullut, huomenna suodatan ne joita kelpuutan :) Minusta ei kovin helpolla hyviä kuvia saa, koska en osaa olla kuvattavana. Välillä hyvällä onnella onnistun saamaan kasvoihin toivotun ilmeen, mutta se on enemmänkin poikkeus kuin sääntö. Tehtiinkin suurin osa treenikuvia sitten. Loppuviikosta saadaan ne julkaistua :)


Kuvausten samana päivänä tein illalla töiden jälkeen intervallin, muuten kuvauksissa poseeraukset meni aika lailla treenista! Seuraavana päivänä olikin habat ja vatsat kipuillet mukavasti :D Markuksen kuvaustreeni siis todellakin tehosi!
Perjantai starttasi aamuaerobisella ja sitten illemmalla kruunasin treenit jalkatreenillä! Huh kun fileet sai kyytiä taas. Hyvä tuntuma ja treeni :)
Lauantai meni töissä ja tein sen aikana myös intervallin sekä ihan mega supåer hyvän ja kovan olkapää-käsi treenin! Mun olkapäät oli ihan kirjaimellisesti räjähtämäisillään, niin kovan pumpin olin niihin saanut. Syy pumpille onkin täysin salainen, sillä en ole pahemmin hiilaria saanut viime sunnuntain jälkeen. Kaipa mä potkin vieläkin niillä eteenpäin :) Ei ole vaikea arvata olio hyvä treeni ja fiilis sen jälkeen?! Todellakin oli ja näitä lisää!
Sunnuntai alkoi myös jo erittäin tuttuun tapaan aamuaerobisella. Tuo tapa on muuten alkanut jo viime dieetillä ja jatkuu yhä :) Sunnuntaina mulla on harvemmin töitä ja jos on niin alkaa vasta puolilta päivin. Siinä ehtii sitten mukavan rauhallisesti venytelläkin lenkin jälkeen ja nauttia rauhallisen aamupalan. Mä tykkään siitä kun ei aamulla ole kiirettä ja ehtii lukea s-postit ja jotakin lehteäkin siinä aamiaisen yhteydessä. Nyt ovat taa snouseet suureen suosioon reseptilehdet sekä kirjat. Kesällä on paljon juhlia tulossa joihin olen ilmoittautunut kakku ja herkkutekijäksi :D Ideoita pitää alkaa hankkia tarpeeksi ajoissa!
Kyllä, käytän(joskus) myös muitakin kuin treenikuteita :D

Sunnuntai päivä muuten menikin taas reissussa rajan toiselle puolelle. Ennen sitä pysähdyttiin uuden kahvilan konditorion lähelle, koska ei vaan voitu ajaa ohi koska olin nähnyt mainoksen sen avajaisita lehdessä. Ja mitä mä voin sanoa, kaverit tekee mahtavaa työtä ja aivan upeannäköiset leivonnaiset! Toivotaan että ihmiset täällä päin maailmaa eivät syrjäytä paikka vain sen takia koska omistajat eivät ole suomalaisia. Saksalaiset pojat on ja toivon että Lappeenrantalaisetkin anataisi niille mahdollisuuden! Minä meinaan käydä jossakin vaiheessa siellä kahvilla, sillä Sakasassa olleessani ihastuin yhteen leivokseen :)

Hyvää ja auringoista alkuviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti