maanantai 11. helmikuuta 2013

Pika-päivitystä

Viime torstain vähän puuduttavan luennon jälkeen oli hyvä suunnata salille tekemään hiki jumpan!

Se meni suurin piirtein näin:
Lämppäriksi soutua 20 minsaa.
Leuanveto-dippi-punnerrus, pikku tauko, kulmasoutu-etukyykky-vatsarutistus, pikku tauko, kyykkyvala-seppä-läpiveto taljaassa, pikku tauko ja uudelleen sama homma. Tein neljä kierrosta ja toistoja per liike tuli noin 10-20. Eli tein kolmen liikeen vähän niinkuin giant setteja, muttei ihan.
Lopuksi crossarilla 20minsaa. Ja siinä se oli. Hyvä hiki-hyvä fiilis!


Liikkeet tein pelkällä tangolla ja omalla painolla. Lapivedon taljaassa painopakalla, mutten katsonut paljonko siinä oli.
Nyt alkaa tuntua välillä täältä taas :)

Tästä olikin hyvä jatkaa lauantiana yläkroppa treenin parissa. Selässä oli treenin pääpaino ja koska kyse oli kimppatrenista saatiin aikas hyvän treenin aikaiseksi. Olen monesti käynyt jonkun kaverin kanssa kimapassa salilla, mutta yleensähän me tehdään jokainen oma treenia ja vain silloin kun tarvi jeesia. Nyt treenattiin ihan kunno kimppatreeni samat liikkeet samat tekniikat, painot oli kyllä eri kun mies oli kuitenkin kyseessä treenikumppanina :) Todellisuudessahan oli vaan pakko antaa pikkasen etumatkaa ja ottaa pienemmät painot ettei nyt mies parka masentuisi :P


Alkuun lämpöä haettiin aerobisella sekä erilaisielä kiertoliikkeillä.
Ei muua kuin hommiin. Treenissa oli koko ajan sama periaate eli nousevallla vastuksela tehtiin. Pääliikessa oli myös korotuksen jälkeen neljä perus-sarjaa joloin painoja ei enää korotettu.

Pääliikkeenä oli hammer soutu.
Seuraavat meni järjestyksessä : Alavistopenkki smithissa, kulmasoutu istuen laitteessa yhdellä kädellä, pystypunnerrus käsipainoila, hauikset yksi käsi kerrallaan ja ranskis hassulla tangolla.
Lopuksi aivan ihme vatsaliikkeittä joita en ole ennnen nähnytkään saattikka tehnyt. Tuntu ainakin silt että jkin elän repii vatsapalani irti :)

Hyvä treeni ja just sopiva näin tauon jälkeen. Ei ollut liian raskas vaan just sopivan kuormittava. Ja olen äärettömän ylpeä etten lähtenyt vääntämään heti täysillä van maltoin pitää treeni aikaiset painojen korotuksetkin tarpeeksi maltilisina vaikk voima tuntui olevan vaikka muille jakaa!

Treenin jälkeen kotiin ja siinä sitten ruokien teko ensi viikolle ja tietenkin pullan leipomista. Enhän mä kisadieetilläkään jättäny yhtäkän pulla aiheista juhlaa huomioimatta niin miksi nyt sit? Oli hassua syödä laskiaispulla näin laskiaisena, kun minun muistissa on se että sen makuu kuuluu enemmin tuonne kevääseen tai kesään samoin kun runebergin torttukin! Olinkohan mä sattunut olemaan nyt vikat pari vuotta tiukemmalla ruokavaliolla tähän aikaan ?!

Kaksi pulla vertailussa :D










Kauhean paljon on nyt kaikkea kivaa tapahtumaa tiedossa lähipäiville ja viikkoille <3 nbsp="" p="">
Mahtava ja tehokasta viikkoa Sinulle!

1 kommentti:

  1. Hyvälehän Sie näytät, ei mikään PULLA!! <3 TSEMPPISTÄ!!

    VastaaPoista