keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Puoliksi lomalla

Viime viikolla olin tehnyt kolme treenia ja pari aerobista yksi lyhkäsempi ja toinen pidempi. Eli hihan hyvin taas siihen nähdenv että viikolla oli ystispäivä jolloin en tehnyt mitään treeniä ja perjnataina olikin jo lähtö reissuun. Käytännössä siis viikossa oli vain kolme päivää joidenv aikana liikuntasuoritukset oli tehtävä. Ja tottakai normaalisti minä kävisin Kuopion salila testaa kun siellä olin, mutta nyt oli tarkoitus olla irti kaikesta viikonlopun ja sekös meiltä onnistui mahtavan hyvin :D

Paras reissu pitkään aikaan, johtui tietenkin siitä, kun ei tarvinnut ajaa auta itse :D
Tälä viikolla oli opintojakin vain maanantaina iltana ja käytännössä nyt tää ja seuraava viikko olen lomalla. Töitä teen tietty kuitenkin, mutta helpottaa pajn kun illalla onkin vapaata ja voi tehdä vaikka ja mitä. Viisainta olis tietty vain latailla akkuja tuleva koulurupeama ja tentteja varten. Mutta viisaus ei asu ainakaan minussa aina, joten katsotaan miten puolilomani saan vietettyä. Sellaista olen päättänyt että talviurheilua harrastan! Eli lauta ja sukset pois varastosta. Ai niin tuli Kuopiossa luisteltua eka kertaa kahteen vuoteen :)

Tän viikon ma oli lepoa ja reissusta palauttelua. Tiistaina aamulla puolen tunnin hölkkä-kävely yhdistelmä lenkki. Illalla kaunoluistelua jäkismailan kanssa ja siitä salille selkätreenia tekemään.
Oli ihan urheilija olo taas pikkasen enempi kaivettu esiin ja fiilis olikin sen mukainen. Kaiken päätteeksi pääsin vielä saunomaan :D

p.s pakko vielä hehkuttaa että olen ilmeisesti ainakin jossakin mittapuussa urheilija kun minut sellaiseksi vielä sali-piireissä sanotaan. Hyvältä tuntuu ja sekin auttaa löytämään tahtoa ja jaksamista jatkaa kohti unelmia, vaikka tulekin vastoinkäymisiä ja mutkia matkaan.

2 kommenttia:

  1. Kuka muute tuo naikkonen? :) Juu, ei kuules ku RÄHINÄÄ reisijumppaa, ja muihinki toki!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Kertti! <3

      Mä luulen että tuo on Jamie Eason, mutta en ole ihan 100lla varma. Jos tiedät kuka voisi olla niin kerro toki!

      Poista