perjantai 23. heinäkuuta 2010

Tarkennusta!

Eilen oli tosiaan pelkkä itervalli sekä uintia :) Oli hiilaripäivää ja olo oli todella taivaallinen <3 Sain myös "maitopojilta" kivan ylläri toimituksen raejuustoa. Nyt ei tarvi vähän aikaan kaupasta ne hakea :D

Värit lähtee tilaukseen vasta ensi viikon perjantaina ja pitää kokeilla sitten mun huoltajan kanssa levitystekniikka sekä muutenkin minkäväriseksi mut saadaan. En ole vielä päättänyt mikä kehonosa olen valmis sitä varten antamaan :D Ehkä joutuu ottaa ihan vartalosta, sitten ei ehkä erotu niin ikävästi. Vois tietenkin harkita että laitais vasempaan jalkaan sekä oikeaan käteen ja toivois että olis yhtä hyvät ilmat. Siinä vois olla jotain erikoista ja olis hauska seurat ihmisetn reaktiot, hehheh.

Tankkauspäivän pidän 1.8 sunnuntaina ja ostoslista alan pikkuhiljaa suunnittelemaan. Ajattelin vetää sen ihan noilla mun normaalisyömisillä, mutta aion lisätä riisin määrä sekä leipää ostelen ja syön niin paljon kuin mahtuu :) Silloin olis tiedossa myös yhdet juhlat, joten siellä sitten vois maistella vaikka kakkupalasen. Slurps ;)

Ja siitä sitten ei enää olekkaan kun 5 vikkoa jos ei enää kisaviikkoa lasketaan! Huh, miten hurjaa! Aika ei ole enää ollenkaan paljon. Mutta sitten kun saan värit käsiini ja mahdollisesti myös löydän ne korkeampikorkoiset kengät, kaikki on hyvin! Vähän lisää blingblingiä meinasin laittaa bikstuihin ja ne tietty sitten pitää vielä fiksaillakin lähempänä kisakuntoa. Olen kuitenkin suhteellisen rauhallinen, olin luulluut että olisin paljon hysteerisempi jo pelkästään ajatuksesta että SE ajankohta on jo niin lähellä. En väitä ettei jännittäis, mutta eikö se pieni jänskätys kuuluu asiaan?!
Siellä fitnessliiton sivuilla on muuten mun nimi sekä tiimikin on varmistunut ja näkyvillä! Ottaa kyllä vatsapohjasta kun noita listoja kattele :) http://www.ifbb.fi/fitness/tiedotteet?cid=114

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti