keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Suosikit vaihtuu

Ensimmäiseksi haluan sanoa tervetulleiksi uudet lukijat! Toivottavasti viihdytte juttujeni parissa. Palautetta saapi laittaa edelleen elsil7@hotmail.com On ilo saada postia ja jutella muutenkin :)
Viime kertaisesta avanto keikasta kuvatus :) 

Yksi päivä töihin kävellessä aloin miettiä työpäivän jälkeistä jalkatreenia. Huomasin etten ollut niin innoissani kun olin jalkatreenistä joskus aiemmin. Rupesin miettiä mikä treeni se olis sitten, se mieluisin mitä olis kiva treenata?! Mietin hetken ja tajusin että nyt tais suosikit vaihtua. Kyllä se on käsitreeni vaikka vielä jokunen aika sitten en saanut käsitreenistä irti kovinkaan paljoa ja hyvän tuntuman oli vaikea saada. En tiedä saanko nykypäivänäkään parempaa tuntumaa vai onko tuo käsitreenin vaan helpompi tehdä näin dieetillä?! Noh, mä toivon että nyt vaan tuli se käsien aikaa, eihän mulla ole pahemmin esim puristusvoimaa niissä kun olen liian paljon ja liiankin aikaisessa treenihistorian vaiheessa aloittanut vetoremmien käytön. Nyt olen tehnyt käsivoimilleni parasta mahdollista treenia ja uskon että aloin nauttia niistä, koska saan enempi irti!

Huomenna nähdään miten oikein vai väärin olen tulkinut olkapää-käsi treenin sillä valmentajan näytille olen menossa. Ja tänään olis kohta puol jalkatreeni. Nyt muuten ohjelmassa on kolme aamuaerobista, noiden treenien lisäksi. Tänään olikin aivan ihana ilma ulkona ja mielettömän hienoa oli hölkätä heti aamusta <3 Lenkin jälkeen olin vielä hyppinyt, pomppinut ja loikkinut. Yllätyin kun aika kevyesti meni hyppelyt tällä kertaa. Huomaa että teki hyvää pitää eilen punttista lepoa. Tän päiväsen lenkin mukana oli myöskin sykemittari. Laittelenpahan tietoja tännekin. Mukana on siis ne loppuhyppelyt, joissa syke olikin käynyt välillä siinä 177 lyönnin kohdalla.

  • kesto 53minsaa
  • 329kcal
  • 55% fättiä 
  • keskisyke128
  • max syke 177


Mursun kanssa eilen käytiinkin illalla leffassa ja sitten rennosti kotona hengailtiin loppuiltaa <3 Aamulla tein vain aeron. Oli mahtava päivä, vaikka olikin alkanut suhteellisen ikävästi kun huomasin töihin saapuessa että mun aamupalan oleellisin osa on jäänyt johonkin matkan varrelle. Nimittäin puuro oli kyllä mukana, mutta munat uuppui. Noh, onneksi oli sitten se toinenkin ruoka mukana jonka sitten päätin syödä aamupalana ja vaihtelin ne kaikki muutkin sitten sen mukaan että söin elokuvateatterissa munia ja appelsiinia :D Voi että! Kaikkea sitä tulee tehtyä ja tuokin oli aivan pakko suorittaa juuri silloin, muuten olisin varmaan nukahtanut siihen penkkiin kun ei pää enää toiminut :P

Huippua hyvää viikon jatkoa täälläkin jatketaan taistelua!
P.S anteeksi tää soi kyl ihan tarpeeksi joka paikassa muuallakin!

Vai olisko kuvan paikka myöskin? No laitetaan keskeneräisestä työmaasta yksi sellainen, näkee hieman missä mennään! 
hehkeänä joskus viime viikolla.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti