maanantai 2. elokuuta 2010

Syöppöttelyä

KYLLÄ! Kuvassa olen iskemässä siihen kesän yhteen ja ainoaan jätskiin :D Ja fiilikset on korkealla, en tiedä näkuyykö se ihan kuvasta mutta voin kertoa että ne oli siellä, onneksi vain taivas oli rajana!

Tankkauspäivän aloitin aamuaerobisella niinkuin pitikin. Ja ne oli koko dieetin pisin ja levottomin lenkki ikinä. Teki mieli vetää spurtteja jotta pääsis käsiiksi ruokaan mahdollisimman nopeasti. No menin sen täyden pituuden asetetulla nopeudella, sisälläni vaan kiehui ja aaltoili. Sunnuntai päivä kun oli kyseessä olin päättänyt että syön aamupalan torilla, riisipiirakan ja kahvin muodossa josta ostaisin myös mansikoita sekä kirsikoitya mukaan kotiin ja jatkaan siellä reilulla kaurapuuro annoksella mun tankkaus aamiaista! Kyllä pysyin suunnitelmissa! Ette arvaa miltä se riisipiirakka munavoilla maistui...hmm, normaalisti en edes tykkää niistä mutta se oli aivan mahtava nautinto, kun hampaat uppos siihen rasvakerrokseen jonka jälkeen lämpimään riisipuuroon ja rapeaan ruiskuoreen, NAM!

Torilla oli myös sunnuntaikirppis ja olenkin sieltä löytänyt pienia vaatteitta itselleni, leipäpaahtimen sekä pajukorin! Ja se kaikki ei maksanut kuin reilu 20 euroa! Ja leivänpaahdin on just oikeanvärinen!
Mahtava päivän alku!

No kotona söin sen reilun puuron leipää ja lisää riisi piirakka välipalaksi. Leipiä tein juustoa, oivariinia sekä leikelettä säästämättä. Vaakankin olin piilottanut jo edellispäivän iltana syvälle kaappiin. 

Sitten suunnattiin rippijuhliin ja kirkon jälkeen syömään :D Riisipiirakka oli sielläkin tarjolla ja niidä mä olen muutaman syönyt sekä salaattia. Kakkua olinkin odottanut ja olikin hyvää mansikkatäytekakku, siitä olen makean nautintoni saanut kyllä ja rupesi ällöttääkin hieman. Paransin oloani yhdellä ekstra riisipiirakalla :D  

No sitten kotiin leffa vuokramoon kautta ja ruvettiin tekemään sitä himoruoka eli porkkanaperunamuusia, uunilohta sekä tuoresalaattia jossa apetina aurinkokuivattutomaattiöljy fetakuutiot sekä kalamata oliivit!
Ja voi että se oli hyvää ruoka! Parasta ikinä ja perunamuusi on muutenkin suosikki. Jatkettiin leffan katsomisella ja taisinkin tehdä vielä leivän jos toisenkin itselleni ja maistoin kaverin pussista muutaman karkkin. Karkit ei maistunut ja tuli huono olo. Nukahdin ja heräsin kun leffa oli loppunut. Ei haittanut yhtään oli hyvät unet :D

Iltapalaksi rahkaa marjoilla sekä vielä pähkinöitä ja siemeniä. Sitten olikin taas täys olo ja oli hyvä mennä nukkumaan.

Todella upea päivä on ollut kaikkikaikkiaan ja minulla oli aivan ihana seuraa koko päivän! Kiitos teille rakkaat siitä <3 Olette tärkeitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti