perjantai 20. elokuuta 2010

Kevyesti niin kevyesti :)

Nyt on ollu kevyt-palauttava-viikko ja jatkuuhan se vielä huomenna sekä ylihuomennkin! Tarpeeseen tosiaan tuli ja se onkin viimeinen noin löysää viikko ennen kisoja :) Ja olen lomalla ja olen edelleenkin ottanut todella chillisti. Keskiviikkona on ollu niistäkin pienistä treeneistä mitä tällä viikolla on ollut huili päivää, joten oli hyvä sauma suunnata tuonne Viipuriin seikkailemaan.

Tuli käytyä kaupoissa (yritin etsiä strasseja pukuuni sekä kiviä, ei löytynyt hyviä ja ne mitä löysin olivatkin liian kalliita) joten tilasin tänään täältä Suomesta niitä :) Päivän kohokohta oli kun käytiin Monrepo´s puistossa.
Hauska kieltomerkki ettei saa kaivat sydämiä puihin :D


















No siellä kyllä sain kaikki dieetti energiat käytettyä lämmöntuottamiseen, sillä olin unohtanut että enää ei ole niin helteistä ja olin lyhythihainen paita päällä. Puisto sijaitsee suomen lahden rannalla ja siellä oli puhaltanut aika kylmä tuuli..brr oli kädet ihan kohmeiset eikä sormet taipuneet kun käveltiin takaisin autolle. Autossa oli kuitenkin termari sekä eväät! Kyllä oli kylmyys unohtunut ja olo oli taas erikoisen hyvä.

Kyllä oli kaiken kaikkiaan mahtava päivä! Välillä mie en edes muista olevani dieetillä. Mietinkin välillä että otanko tämän liian helposti, miksen ole kärsinyt niin paljon kuin olen luullut? Miten tämä loppu aika vielä menee? Viime viikkohan oli suoraan helvetistä, kyllä mä sen muistan. Mutta kyllä tähän on silti enemmän mahtunut hyviä loisto hetkiä kuin niitä suoraan helvetistä päiviä. Vaikka unettomaat yöt ovat todella raskaita ja nälkäisenä pää tokkurrassa on todella vaikea lähteä treenamaan ja tehdä oikeasti kovan treenin. Mutta eihän itekeminen auta. Eteenpäin vaan loppuun asti. Toivottavasti en joudu näitä sanoja katumaan kun ensi viikolla alkaa kovat treenit :D Mutta mulla onkin tässä pieni "väliporkkana" eli ensi viikonloppuna saan ehkä pitää pienenpienenpienen tankkauspäivän, sinänsä en kaipa mitään muuta kun leipäpalasen siitä olen nyt haaveilut tämän ajan mitä olen ollut ilman :)

Mutta kisoihinkin asti on enää kolmisen viikkoa ja silloinhan saa hetkeksi ainakin löysätä vyötä sekä päätä :)

Mukava viikonloppua!

Taustalla Ludwigstein eli kuolleiden saari sekä Ludwigsteinin hautakappeli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti